Saturday, 1 August 2015

Throw back masak mee time raya

Masa raya....ramai family n sanak saudara datang rumah....so pagi2 terpaksa ak bangun awal...sebab kena masakkan sarapan....hihihi....tapi saat paling best korang akan dapat bila makanan yang korang masak diorang makan sampai habis.....ni yang buat rasa penat hilang...hihihi.....ni salah satu sarapan yang ak masak....mee halus...or...mee kecik....goreng....cara2 dia samalah macam yang korang selalu masak....cuma bila kita masak untuk kuantiti banyak ni....korang kena naikkan or increase kuantiti lada boh....garam....gula....wak ajinomoto....n...kena pandai..main kicap n sos....barulah rasa dia x lari....then...dadarkan lah telur....budak2 ni kalau x dadar telur x makan....hahaha....tu...jer....ok...

No comments:

Post a Comment

Teringin nak makan otak2

Resepi Otak2 Ikan kembung Bahan Bahan Halia Kunyit Lengkuas cili merah santan ikan kembung tepung jagung air garam ketumbar